საჩუქარმა გაამართლა მოლოდინი


უპირატესობა: სასიამოვნო სუნი, ატენიანებს,  არბილებს კანს, უფასო
ხარვეზი: (ვერ აღმოვუჩინე)

მინდა გაგიზიაროთ ჩემი შთაბეჭდილებები უკანასკნელი შენაძენის შესახებ ... ცოტა ხნის წინ გამოვიწერე რამდენიმე პროდუქტი მარწყვიდან ანუ  strawberrynet.com-დან - იმ დღეს შესანიშნავი შემოთავაზებები და უფასო საჩუქრები იყო. და საჩუქრად ამ გამოწერაზე მივიღე საჩუქარი ჩემი ქმრისთვის. ისე, როგორც ამბობენ, გავაერთიანე სასარგებლო და სასიამოვნო, ამ შემთხვევაში სასარგებლო იყო აუცილებელი საშუალებები ჩემთვის არაჩვეულებრივ ფასად, ხოლო  სასიამოვნო იყო დამატენიანებელი ლოსიონი, რომელიც დაემატა ჩემი ქმრის კოსმეტიკას.

მინდა გითხრათ ორი სიტყვით, რომ ზოგადად მომწონს ეს ბრენდი, მომწონს ამ პროდუქციის არომატი. ჩემს  ქმარსაც ასევე მოსწონს ხარისხიც და სუნიც. და ის ცდილობს (ჩემი ძალისხმევით!) შეიძინოს მხოლოდ ამ ბრენდის საპარსი და კანის მოვლის საშუალებები. ყველაფერი კი დაიწყო ტუალეტის წყლით DAVIDOFF Cool Water, რომელიც მე ვაჩუქე დაბადების დღეზე. ახლა რაც შეეხება შთაბეჭდილებებს ამ კონკრეტული პროდუქტის შესახებ. რადგანაც ჩემი ქმრისგან ვერ მივიღე სხვა აღწერილობა გარდა "მადლობა, ძვირფასო. კარგი რამეა“, გადავწყვიტე თვითონ გამომეყენებინა ხელის კრემად. და აი ჩემი შთაბეჭდილებები:

No comments:

Post a Comment