ლოსიონი სახისთვის - Apivita-ს გამწმენდი ლოსიონი პროპოლისითა და ციტრუსით


საჩუქარი კიპრიდან

ბრენდი Apivita-ს ლოსიონი-ტონიკი -  ოხ, თუ არა ფასი, ამ ბრენდის კანის მოვლის მთელს კოსმეტიკურ საშუალებებს შევიძენდი ერთად.  Apivita-ს კანის მოვლის ყველა საშუალება წარმოუდგენლად ეფექტურია. ხოლო ლოსიონი პროპოლისითა და ციტრუსით, ჩემს შემთხვევაში, შეუცვლელი საშუალებაა.
ბუნებრივი ინგრედიენტების მდიდარი კომპლექტი, რომლებსაც შეიცავს ეს ლოსიონი ეხმარება გაუმკლავდეს ჩემი კანის გარკვეულ პრობლემებს: ცხიმოვანი პრიალი შუბლზე, ცხვირზე და ნიკაპზე მყისიერად იხსნება, კანი ხდება ნათელი.  ბოლო დროს ცუდად მძინავს, და შედეგად, კანის მდგომარეობა მნიშვნელოვნად გაუარესდა. ასე რომ, მე მაქვს განცდა, რომ ამ ლოსიონს აქვს თერაპიული ეფექტი - ლოსიონით კანის გაწმენდის შემდეგ, ყველანაირი ბაზა უზადოდ ჯდება კანზე.  მართალია, ტონიკის აღწერაში რეკომენდირებულია დამატენიანებელის წასმა, მაგრამ ჩემთვის ამ საშუალებამ შეასრულა კარგი ბაზის როლი ტონალურის წასმამდე. 
გარდა ამისა, გირჩევთ ამ ლოსიონთან ერთად შეიძინოთ რძეც მაკიაჟის თვალისა და სახის მოსაშორებლად. რძის შემდეგ შეგიძლიათ აღარ წაისვათ კანის სხვა საშუალება, რადგან, ჩემი აზრით, რძის წასმისას კანის უკვე იღებს ყველა საჭირო საკვებ ნივთიერებებს. დილით შეგიძლიათ დაიტოვოთ ლოსიონი. უბრალოდ აღვნიშნავ, რომ წყალგაუმტარ მასკარას ეს ლოსიონი არ აშორებს საფუძვლიანად. ამის შემდეგ მე მაინც კიდევ საპნით ვიშორებ მასკარას.  

ამგვარად, გამოდის სახის კომპლექსური მოვლა. მხოლოდ მათ, ვისაც ალერგია აქვთ პროპოლისზე ან თაფლზე, არ არის რეკომენდირებული. აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად დარწმუნდით, რომ თქვენი კანი არ არის ალერგიული.

No comments:

Post a Comment